بصیرت عاشورا

خطبه هدایت

شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۱:۴۴ ب.ظ

10 روز پس از شهادت پیامبر(ص) آنگاه که حضرت فاطمه(س) همه شهود و دلایل خود را در مطالبه ی حقش ارائه کرد و ابوبکر از پذیرفتن آنها خودداری نمود و آنچه را که پیامبر(ص) به حضرت زهرا(س) بخشیده بود را باز پس نداد،حضرت تصمیم گرفت که موضوع را در برابر همه مسلمانان مطرح کند و اصحاب و یاران را به یاری طلبد.از اینرو، رو به مسجد پیامبر(ص) آورد و خطبه ای خواندند که به خطبه فدک معروف است.

حضرت در قسمتی از این خطبه رو به انصار کرد و سخنانی فرمودند که دارای نکات زیادی است و نور هدایت در مسیر ولایت است.

حضرت بعد از آنکه خوبیهای آنها را در یاری اسلام ذکر نمود،فرمودند:پس آگاه باشید(ای انصار)که همانا من شما را میبینم که به عیش و نوش دنیا چسبیده اید و شما کسی را که شایسته بود تا او را به مولائی و رهبری خویش برگزینید از خود دور ساختید و راحتی و سکوت اختیار نمودید و به خیال خودتان از سختیها به سمت آسایش رهنمون شده اید و به تن پروری روی آورده اید. پس شما آن آبی را که (از ایمان) در دهان هایتان جمع کرده بودید،یکباره همه را بیرون ریختید و هرچه را خورده بودید گویی که استفراغ نمودید و بدانید به فرموده قرآن " اگر شما و همه مردم روی زمین کافر شوید، بی گمان خداوند بی نیاز خواهد بود و کفر شما هیچ ضرری به خداوند نمیرساند."

ای انصار! من با شناخت کامل به ذلت و گمراهی بزرگی که شما را احاطه کرده و به جور و خباثتی که قلوب شما را پوشانده است،از روی تأسف و حسرت و با سوز دل و از باب اتمام حجت،آنچه را باید، به شما گفتم.پس اکنون این شتر از آن شما،آن را برای سوار شدن آماده نمایید و بتازید،امّا بدانید همانا شما بر شتری سوار شده اید که پشت آن زخم و پاهایش تاول زده است و ننگ و عار آن تا ابد باقی خواهد بود و بر پیشانی آن مهر غضب الهی و خذلان ابدی حک بسته است و در نهایت شما را به آتشی که بنا به فرموده قرآن " آن آتش از دل انسان شعله ور میشود " خواهد رساند. و بدانید که هرچه میکنید از دیده خداوند پنهان نمیباشد و " بزودی ظالمان جایگاه خویش را در آتش جهنّم مشاهده خواهند کرد."

بدانید که من دختر پیغمبرتان محمّد(ص) هستم که یک عمر ، شما را از عذاب شدید الهی بیم داد.پس هرچه میخواهید انجام دهید که ما هم به موقعش کار خودمان را می کنیم و "منتظر قیامت باشید که ما نیز منتظر همان لحظه ایم."

حضرت در این خطبه چندین بار به آیات قرآن اشاره میکند .آیاتی که در شأن کفار و مشرکین است.حال این سوال پیش می آید که چرا حضرت در مقابل انصار به آیاتی که مربوط به کفار می شود اشاره میکند؟ آنهایی که با سلاح هایشان اسلام را یاری کرده بودند. بازوان اسلام بودند.بی پناهان را پناه دادند و... . جواب این است که حضرت زهرا (س) میخواستند با این آیات،هشدارهای کوبنده ای به آنها بدهند.راهی را که انصار در پیش گرفته بودند را منتهی به کفر میدانستند. راهی که منجر به خارج شدن آنها از راه حق میشود. راهی که حتی مومنین ممکن است در آن بیفتند.

اینکه بگوییم آن فرد چندین سال عبادت کرده ،جهاد کرده،جبهه رفته،اسلام را یاری کرده،دیگر خطری  تهدیدش نمیکند، امری اشتباه است.ممکن است یک گناه و اشتباه موجب گمراهی فرد شود و او را آرام آرام از راه خدا دور کند و به جایی برسد که از کفرستان سر در بیاورد.مگر اینکه به خدا پناه ببرد و از خدا بخواهد در برابر این خطرات محفوظش بدارد.

در دوران ما هم بودند و هستند کسانی که اهل عبادت بودند و ادعای پیروی از ولایت را داشتند،امّا در آخر تشکیک کردند و گمراه شدند.

کفر معنایش فقط این نیست که فرد علنی خدا را منکر شود. یکی کفر در برابر اسلام است و دیگری کفر در برابر ایمان.اگر فردی شهادتین را بر زبان بیاورد مسلمان است و خونش محفوظ . این مربوط به اسلام ظاهری میشود که اگر اینها را منکر شود منجر به کفر میشود. امّا کفر در برابر ایمان این است که فرد اسلام آورده است امّا قلبا آنچه را که پیامبر(ص) آورده است را باور ندارد. اگر در دل باور داشته باشد آنچه را که پیامبر(ص) از جانب خدا آورده،درست است،از این کفر به دور است.امّا اگر تشکیک کند به کفر دچار شده است. در قرآن هم چندین بار آمده است که منافقین هم نماز میخواندند و عبادت میکردند،امّا در دل ایمان نداشتند. ایمان واقعی پذیرفتن همه "ما أنزل الله" است.

اگر کسی نماز خواند و زکات داد،تضمین نمیشود که تا آخر در راه خدا باشد. حضرت صدیقه طاهره(س) هم در این خطبه گذشته خوب انصار را یادآور شدند و در عین حال سکوت و کار زشت فعلی را سرزنش کردند.این نشان میدهد که گذشته خوب تضمین کننده حال فعلی نیست.یعنی همان که " میزان حال فعلی افراد است".

پس وقتی که حضرت فاطمه(س) آیه ی " فإن تکفُروا أنتُم وَ مَن فی الأرضِ جمیعاً فإنّ الله لَغنیٌ حمید" را بیان میکنند ، میخواهند خطر کفر را به انصار گوشزد کنند. همان کفری که در برابر ایمان است.

نکته ی دیگر سخنان حضرت در آنجاست که میفرمایند "من با سوز دل و آهی که از سینه پر درد بلند شده است با شما سخن میگویم". این سخنان نشان از غضب دخت نبی اسلام(ص) است. پیامبر(ص) بارها فرموده بودند که رضای فاطمه(س) رضای خداوند است و غضب فاطمه(س) موجب غضب خداوند است.حضرت میخواست به آنها بگوید که من از شما غضبناکم و خدا از شما غضب دارد و شما با این کارتان دچارآتش جهنم میشوید. این سخنان به فرموده حضرت زهرا(س) اتمام حجتی بود تا شاید  نجات پیدا کنند و از آتش جهنّم دور شوند. امّا آنها راه ذلت و گمراهی را پیش گرفتند.

ما باید به این نکات توجه داشته باشیم که گذشته افراد عذری برای انحرافات و بدی های فعلی شان نیست . فرد تا زمانی که در راه خدا حرکت کرد و انحراف نداشت مورد ستایش قرار میگیرد.

خطبه فدک حضرت فاطمه(س) منشورهدایت تمام انسانهاست که باید به آن عمل کنیم و مانند دختر پامبر(ص) از حریم ولایت دفاع کرده و با انحرافات مبارزه کنیم. تاریخ نشان میدهد که هرکس با ولایت زاویه گرفت و از مسیر و خط آن حتی ذره ای خارج شد نهایتاً به چاه ضلال و گمراهی می افتد. امیدواریم خداوند ما را از خطرات و انحرافات مصون بدارد و ما را پیرو همیشگی ولایت فقیه قرار دهد و بر طول عمر نائب امام زمان(عجّل الله تعالی فرجه شریف)، حضرت آیة الله خامنه ای (مد ظله العالی) بیفزاید.

اللهم عجل لولیک الفرج

 

برگرفته از صحیفه فاطمیه و سخنان آیةالله العظمی مصباح یزدی(حفظه الله)

۹۰/۰۲/۱۰
مصطفی گرجی

لبیک  (۸۸)

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:
ای علی! آنچه را فاطمه علیها السلام بدان امر می کند، انجام ده; زیرا من چیزهایی را به او امر کرده ام که جبرئیل علیه السلام به آنها امر کرده است .»

یا زهرا
۱۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۴:۳۵ عاطفه (طلوعی دوباره)
سلام دوست گرامی و بزرگوار.
من با سه پست آپم. خوشحال میشم ما رو از نظرات مفیدتون بهرمند سازید.

جالب بود.

بیرون رفتن از منزل
امام رضا(ع) فرمودند: پدر بزرگوارم امام کاظم (ع) هرگاه از منزل بیرون می رفت، می گفت: بسم الله الرحمن الرحیم. بیرون رفتم به حول و نیروی او، نه به حول و نیروی خودم، بلکه به حول و نیروی تو ای پروردگار!
خواهان روزی تو هستم، آن را در پناه عافیت به من برسان.

در پناه ایزد منان
التماس دعا
سلام امون ز بلوای فدک داد میزدم مردم کمک سره این کوچه هک کنید کوچه بن بسته کتک
ممنون از دعوتتون
این ایام رو تسلیت می گم
سلام علیکم

ایام فاطمیه رو تسلیت میگم. مطلبتون زیبا،جالب و قابل تامل بود...التماس دعا

اللهم احفظ سیدنا و قائدنا و ولی امرنا امام الخامنه ای
ای شاعر زخم های ممتد ... آیات
وی از همه شاعران سرآمد... آیات
ایام عزای فاطمه نزدیک است
پهلوی تو هم شکسته شاید... آیات!
یاعلی
۱۳ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۵۱ ستارگان خاکی
بسم رب زهرا (س)

الا ای چاه یارم را گرفتند

گلم ، باغم ، بهارم را گرفتند

میان کوچه ها با ضرب سیلی

همه دار و ندارم را گرفتند

با پست فاطمیه منتظر عاشقان بی بی دوعالم هستم دوست داشتیید سر بزنید

اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم


التماس دعا

یا زهرا

چهله نشینان عشق...

چهل پله را طی می کنیم برای نزدیکی به معشوق...

میخواهیم چهله نشین عشقت شویم...
میخواهیم دستانمان را به سوی آسمان بلند کنیم و دعا کنیم برای امدنت...
آقا جان بیا که عالمی محتاج نگاه مهربان توست...


در صورت تمایل به شرکت در چهله نام خود و یا تعداد نفراتی که به این چهله دعوت میکنید را برای ما در قسمت نظرات ارسال کنید...
این طرح به صورتی است که شما با شرکت در این چهله موظف هستید هر شب( از شب شهادت حضرت زهرا(جمعه)) راس ساعت 20 دعای فرج را به مدت 40 شب بخوانید...

قرار شبانه ما:
ساعت 20
آغاز چهله همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم

لطفا برای اینکه بدونیم چند نفر در طرح شرکت میکنن به وبلاگ زیر مراجعه کنین....

www.alef_laam_raa.mihanblog.com
۱۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۱۲ کانون عرفان شهرستان مهریز
سلام دوست عزیز

یه موضوع جالب
اسم وبلاگای ما مث همه
من فترس 22
شما فترس 90


به منم سر بزنید
سلام...
حیْ علی العزا...
منتظرتم
زهرایی باشید...
بسم رب الشهدا
باسلام با مطالبی در مورد زندگینامه حضرت زهرا(سلام الله علیها) و نکته های آموزنده این حضرت در زندگی و چند مداحی فاطمیه سال90 به روز هستم
سنگر سازان بی سنگر
www.ghavasankarbala.blogfa.com
ولیعصر قول میدهی؟
قول می دهی اگر قرار بر آمدن شد ، در خیابان ولیعصر قدم نزنی؟
به خدا شرمنده ات می شویم آقا....
.
.
ایستگاه ولیعصر (عج) ، پایگاه جمعه ی سبز
منتظریم
۱۸ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۷:۲۷ علی عرب فیروزجائی
سلام
به خداگفتم بیاجهان راقسمت کنیم!
آسمون مال من ابرش واسه تو ؛
دریامال من موجش مال تو ؛
ماه مال من ؛ خورشیدمال تو،
خدا خندیدوگفت توبندگى کن
همه ى دنیامال تو ؛ من هم مال تو...
..
..
..
..زیبا بود
یا زهرا (س)
بروزم
تحلیل عالی بود ..درسته کفر فقط آشکار نیست گاهی ممکنه خفی باشه ..خدا ما روبه راه راست هدایت کنه..و رهبر عزیزمون امام خامنه ای رو تا ظهور صاحب امر عج حفظ نماید
منم به روزم ..راستی اگه دوست داشتین بنر وبم رو داخل وبتون بذارین ..کدش زیربنره //
۲۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۴:۰۸ عاطفه (طلوعی دوباره)
سلام بزرگوار.
صمیمانه از شما سپاسگزارم.
انشاالله.

استغفار، مایه امیدواری
امام علی علیه السلام فرمودند: در شگفتم از کسی که ناامید است حال آنکه می تواند آمرزش بخواهد.

یا حق
التماس دعا
به گزارش خبرگزاری های تابناک ، جهان و مشرق پس از اعزام تعدادی از بازیگران سینما به حج عمره و حضور آنان در مسجد الحرام، برخی زائران با مشاهده آنان به بحث ها و گفتگوهایی درباره دیدگاه های آنان پرداختند.
در این هنگام یکی از زائران از خانم مهناز افشار درباره نوع پوشش بازیگران زن در سینما سوالی را مطرح می کند و در این لحظه خانم رز رضوی بازیگر نه چندان مطرح سینما وارد بحث می شوند و سخنانی را مطرح می کنند که واقعا باعث تاسف است.
رز رضوی:
شما یک آیه از قرآن بیاورید که در آن با نمایان بودن بدن زن مخالفت شده باشد!

زائری گفت: نظر همه مراجع مبنی بر ممنوعیت نمایان بودن برجستگی های بدن زنان است.

رز رضوی پاسخ داد: برای ما قرآن مهم است، نه ....

رز رضوی همچنین تاکید کرد: در ایران هم وضعیت حجاب باید مثل کشورهایی مانند سوریه، مالزی و لبنان باشد.

پایگاه کوچک جمعه ها وظیفه ی خود می داند ضمن عرض احترام به اهالی سینما و تاتر ، انزجار خود را از اینگونه بد اخلاقی ها و بی احترامی ها اعلام نماید.

جمعه ی سبز
۲۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۲:۳۳ ستارگان خاکی
بیا ای دل از اینجا پر بگیریم
ره کاشانه دیگر بگیریم
بیا گمگشته دیرین خود را
سراغ از لاله پرپر بگیریم
بیا ای دل از اینجا پر بگیریم
ره کاشانه دیگر بگیریم
بیا گمگشته دیرین خود را
سراغ از لاله پرپر بگیریم
زمین گویی غمی بنهفته داره
سخن هار در دهان ناگفته داره
ز هر چشمش هزاران چشمه جوشه
که در دل صد شهید خفته داره

اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک

صــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوات
۲۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۲:۵۶ امیرحسین پند
گل پونه های وحشی دشت امیدم
وقت سحر شد
خاموشی شب رفت فردایی دگر شد
من مانده ام تنهای تنها
من مانده ام تنها میان سیل غمها

گل پونه ها نا مهربانی آتشم زد آتشم زد
گل پونه ها بی همزبانی آتشم زد
می خواهم اکنون تا سحر گاهان بنالم
افسرده ام دیوانه ام آزرده جانم

گل پونه های وحشی دشت امیدم
وقت سحر شد
خاموشی شب رفت فردایی دگر شد
من مانده ام تنهای تنها
من مانده ام تنها میان سیل غمها

من مانده ام تنها میان سیل غمها


فدای مادر سادات(سلام اله علیها)
التماس دعا
سلام دوست عزیز وبلاگ ولایت ما مطلب سخنان مهناز افشار و رز رضوی در مسجدالنبی درباره مشایی و حجاب + تصویر بروز شد زودی بیا منتظرتم نظر یادت نره میخوام جواب خوبی به این خانم های نسبتا محترم بدی یا علی
سلام خداقوت
با "محمود همیشه احمدی نژاد باش"
به روزم و منتظر حضور ارزشمندتون
در پناه حق
علی علی
سلام خوبین وبلاگ ولایت ما مطلب جنجالی کشف حجاب دختر مدیر ایرانی + تصاویر بروز شد منتظرتم قدمت گلباران
سلام.خدا قوت..شما را به خواندن شعری پر محتوا دعوت می کنم.
حدیث:
احمد بن محمد بن ابى نصر گوید امام رضا (ع) فرمود چقدر صبر و انتظار فرج خوبست آیا نشنیدى گفته خداى عز و جل را (در سوره هود آیه 93) «انتظار برید که من هم با شما انتظار برنده‏ام» بر شما باد که صبر کنید زیرا فرج در نومیدى مى‏آید و هر آینه کسانى که پیش از شما بودند از شما صابرتر بودن.(کمال الدین ج‏2 359 باب شصتم )
اللهم عجل لولیک الفرج
ممنون که سر میزنید
و ممنون از نظر زیبایی که فرمودید
در پناه خدا
۲۸ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۸:۴۱ ستارگان خاکی
بسم رب شهدا والصدیقین

آیا به همین زودی باید پلاک های غبار گرفته مفقود الجسدهایمان از گردن غیرت فرو افتد...؟
به روزم باعنوان سردار شهید حبیب الله مظاهری دوست داشتید سر بزنید واز نظرات پرمهرتون بی نصیبمون نذارید.

اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
التماس دعا
آقای من
مولای غریب و تنهای من
پدر مهربان اهل عالم
میخواهم غربتت رو حکایت کنم غربتی که 12 قرنه ریشه دوانیده غربتی که اشک آسمون و زمین رو جاری کرده که حتی برای بعضی محبانت غریب و ناشناخته است غربتی که اجداد مطهرت قبل از تولدت بر آن گریسته اند
من از تصور این غربت و غم ناتوانم...........
سلام به رسم ادب!
"""با بزرگترین افتخار آپم"""
ممنون که سر میزنید و نظر میذارید
در پناه خدا
بسم رب الشهدا
چرا حجاب نه؟!
منتظر حضور گرمتون در سنگر شهدا هستم.
www.ghavasankarbala.blogfa.com
سلام
خیلی ممنون از حضورتون.
وبلاگتون خیلی دیر بالا میاد.
التماس دعا
گاهی وقتا آدما خیلی از هم فاصله دارن چیزی حدود 1000 سال نوری
این جور موقع ها حاضرن همه ی هستی شون رو بدن تا برای یه لحظه کنار هم باشن
بتونن طعم صدای همدیگه رو مزه مزه کنن و لهجه ی نگاه همدیگه رو با تموم وجود حس کنن

سلام به رسم ادب
با : نامه ی یک مادر به دنیا آپم
ممنون که سر میزنی
و نظر میذاری نظرت مهم و محترم
موفق باشی
در پناه خدا
مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی

سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!

اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا

با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی . . .
سلام
بسیار عالی بود .
ممنون از اینکه به من سر زدید .
اعیاد در پیش بر شما نیز مبارک باشد ان شاءالله
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) خدمت شما تبریک عرض
می کنم.

التماس دعا.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام به رسم ادب
روز میلاد ام ابیها فاطمه الزهرا سلام الله علیها و روز زن بر شما و خانواده ی محترم مبارک
سلام.خسته نباشی .وبسایت زیبا و با ارزشی دارید اگر با تبادل موافق بودی خبرم کن.
۰۲ خرداد ۹۰ ، ۱۹:۱۷ محمد معظمی
سلام وبلاگ نویس عزیز وبلاگ ولایت با مطلب 10 سوال رسایی از مشایی؟ امیدوارم پاسخی داشته باشن اقای مشایی منتظرتون هستم و با یک نطر محفل مارا نورانی فرمایید با تشکر روابط بین الملل وبلاگ ولایت
سلام من شما را با افتخار لینک کردم.
سلام به رسم ادب
ممنون که سر میزنید
با " مادرانه با گلشیفته " آپم
نطرتون مهم و محترم
در پناه خدا
۰۴ خرداد ۹۰ ، ۱۶:۰۷ •*´¨`*•.شمشیر ولایت.•*´¨`*•.¸
سلام.

امام خمینی(ره) و شخصیت پر جازبه شان را در برنامه های تلوزیونی،در خاطرای که اطرافیان برایم تعریف می کردند و در کتاب هایی که شخصیت های بزرگ راجع به امام نوشته بودند برخی از آنان را خواندم بیشتر با این شخصیت والای نه تنها اسلامی بلکه جهانی آشنا شدم.حال به خود می بالم که کشورم سربلند است به نام و یاد امام عزیز و شهدای هشت سال دفاع مقدس...

گر حنجره هـای ســابقون خامـوش اسـت

خـون جـگر بسیجــیان در جـوش اسـت

تـا هسـت بسیــج و حـضـرت خـامـنه ای

ای پیــر جمــاران عْلـمت بر دوش اسـت

بروزم

منتظر حضور پرمهرتان هستم
۰۴ خرداد ۹۰ ، ۲۲:۲۳ ستارگان خاکی
بخاطر جانبازعزیز فرمانده دلاور حاج احمد فرهنگ

و تهمت صله دلاوری هایمان شد
دلتنگ نیستم
وکفی با ا... وکیلا
از خاطره ها محو شدیم
افسانه شدیم
در بیمارستانها
بر روی تختها
تنها کسی که باورمان داشت
تسبیح بود
اکسیژن بود
خردل بود
صدای خس خس سینه ات
صدای سرفه ات
صدای ناله ات
برایم آشناست
راستی چرا فرزندانمان نمی دانند
شیمیائی چیست
خردل چیست
عامل اعصاب چیست
بیائید باورشان کنیم
به یادشان باشیم
به دیدنشان برویم
نگذاریم افسانه شوند
آنها روزی دلاور هایمان بودنند

برای سلامتی حاج احمد آقا و تمام جانبازان عزیز صلوات
۰۵ خرداد ۹۰ ، ۰۰:۱۸ منتظران ظهور
با سلام
یک رو زتوی برنامه به سمت خدا که بعد از اذان ظهر پخش میشه از شبکه 3سیما
آقای پناهیان صحبت میکردند در مورد امام زمان(ع) میگفتن :
ما برای خانواده مون که می خوان سر کار برند یا بیرون (واسه خرید کردن)ما واسه اونها صدقه کنار میذاریم
تا اینکه به سلامت برگردن.ما بیام امام زمان مون رو مثل خانواده ی خودمون ببینیم و واسه ظهورش صدقه بدیم صلوات بفرستیم به فرض مثال اگر نیت 100صلوات کردیم همه رو یکجا نفرستیم صبر کنیم در طول روز 10 تا بعد از مدتی 10 تا دیگه تا برسه 100تا اینجوری در تما م طول روز به یاد آقامون هستیم و مطمئن باشید که این فرد خیلی به امام زمانش نزدیک میشه و آثارش رو خودش حتما میبینه در تمام طول زندگی فردی و اجتماعیش
التماس دعا
منتظرتون هستیم
سلام دوست عزیز و گرامی@@@

ممنون از حضور گرم شما...

بر عالمیان رحمت بی حد آمد

زیبا گهر رسول امجد آمد

تبریک به شیعیان اهل عالم

چون فاطمه دختر محمد آمد

ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد .

حضور همیشگی شما باعث افتخار ماست.

موفق باشید.
بسم رب الشهدا
سلام
نام عملیات:بیت المقدس
به روزم
۰۸ خرداد ۹۰ ، ۲۲:۲۳ مصطفی روحی میاب
مصطفی جون !
دمت گرم غمت کم ...
اسلام علیک یا بنت الحسین یارقیه سلام الله و ملائکته و انبیائه و رسوله علیها ...
گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟

گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . . .
۱۸ خرداد ۹۰ ، ۲۱:۴۲ ستارگان خاکی
هوالشهید
سلام
با مطلب :مادر سردار شهید «حسین خرازی» گفت: حسین، عاشق امام حسین (ع‌)‌ بود و در راه امام حسین هم شهید شد؛ من هم دنباله‌رو فرزند شهیدم هستم و به شهادتش افتخار می‌کنم.
به روزم منتظر نظرات پرمهر شما.

صلوات یادت نره!!!

التماس دعا
وبلاگ " خروش ملت" در راستای اعتراض به سانسور و به حاشیه رفتن نظرات صریح رهبر انقلاب و نیز دفاع در مقابل حملات ناجوانمردانه به دولت ولایتمدار راه اندازی شد. " مواضع صریح رهبر انقلاب و بی توجهی عمارهای دروغین" مطلب جدید این وبلاگه. لطفا مطلب را کامل و با دقت و حوصله بخوانید و نظر دهید. ضرر نمی کنید از خوندن مطلب. آینده از آن حزب اللهی ها است.
پیامهای تلیت جالب بود. عزرائیل منتظر اکبر شاه است
پاسخ:
یاحق
سلام
وب زیبایی دارید
نظرتون در مورد تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با سلام و احترام

ولادت حضرت امام محمدتقی جوادالائمه(ع) بر سرور و سالارمان حضرت امام رضا(ع)

و قطب عالم امکان حضرت ولی الله الاعظم(عج) و مسلمین و جنابعالی مبارک


گزیده ای از فرمایشات گهربار حضرتشان

1 . اعتماد به خـداوند بهاى هر چیز گـرانبها و نردبان هر امر بلند مرتبه اى است

2 . با دلها به سوى خداوندمتعال آهنگ نمودن ، رساتر از به زحمت انداختن اعضا

با اعمال است

3 . کسى که آگاه به ظلم است و کسى که کمک کننده بر ظلم است و کسى که

راضى به ظلم است ، هر سه شریک اند

4 . در ظاهـر دوست خـدا ، و در بـاطـن دشمـن او مباش

5 . روزگـار و گذشت زمـان ، پـرده از روى کـارهـاى نهفته بـرمـى دارد

6 . کسى که کارى را بدون علم و دانش انجام دهد ، افسادش بیش از اصلاحش

خواهد بود

7 . نعمتـى که بـراى آن شکـرگزارى نشـود, مانند گناهى است که آمـرزیـده نگردد

8 . کسـى که محل ورود رانشنـاسـد ، از یـافتـن محل خـروج درمـانـده گـردد

9 . کسـى که فـرمـان هـوى نفـس خـویـش را بـرد ، آرزوى دشمنـش را بـر آورد





۲۳ خرداد ۹۰ ، ۱۵:۵۷ روزبه محمدی
با سلام؛ و با تبریک سالروز حماسه 22 خرداد ؛
با مطالب زیر به روزم

1- پیام های پنهان در یک سکوت
http://salmanonline313.blogfa.com/post-28.aspx

2- سرباز کوچک ولایت:
همه اعتبار، قوام و اندیشه ما در ولایت خلاصه شده است و ما نمی پذیریم ذره ای انحراف از این مسیر نورانی صورت پذیرد.
http://salmanonline313.blogfa.com/post-26.aspx

3- لا یعرف الحقّ بالرّجال
http://salmanonline313.blogfa.com/post-25.aspx

4- جریان انحرافی را بهتر بشناسید
http://salmanonline313.blogfa.com/post-32.aspx

5- در پاسخ به فراخوان رحیم مشایی به مناظره؛ حجت الاسلام شریف‌زاده، نبویان را به مناظره فراخواند.
http://salmanonline313.blogfa.com/post-33.aspx
جالب بود موفق باشید دوست داشتید از وبلاگ ما هم دیدن کنید.
سلام
لینک شدید
سلام
ایران بدون اسلام در هیچ جای جهان شناخته شده نیست
احمدی نژاد بدون خط ولایت یعنی پوچ
با این عنوان بروزم و خوشحال میشم تشریف بیارید و نظرتونو بفرمایید.
منتظر حضور شما هستم.
۲۷ خرداد ۹۰ ، ۱۳:۳۶ نگار(دختران سیاسی)
***************************************
*************************
************
*****
**
*
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم !!!!!



بازم مثله همیشه نظر فراموش نشه!!!!!!!!!
۲۸ خرداد ۹۰ ، ۲۰:۱۸ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
*بسم رب الشهداء والصدیقین*
باعرض سلام و ادب و احترام
باآپی تحت عنوان:

یک مقام مطلع:
آستان عبدالعظیم گفته بود "طلبه سیرجانی " باید برود

به روز هسم و منتظر نظرات شما سروران گران ...
التماس دعا شدید
ماشالا/حزب الله
یازهرا...
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با سلام و احترام

وفات شهادت گونه زینت پدر ، عقیله بنی هاشم ، ام المصائب ، ناشر فرهنگ

و ارزش های والای کربلا ، پیام رسان نهضت عظیم عاشورا ، اخت الحسن (ع)

و الحسین(ع) عشق ابوالفضل العباس(ع) ، پناه کاروانیان عصر عاشورا ، شیر

دختر علی(ع) و زهرا(س) ، ام المصائب ، حضرت زینب کبری(س) تسلیت باد


امیدوارم در دنیا و آخرت ، از کرم و فیض این خاندان عظیم محروم نباشیم
۲۹ خرداد ۹۰ ، ۰۱:۴۶ بهاره مقدم
سلام
خداقوت

خطبه فدکیه پندها و زوایایی داره که بنظرم هنوز رمز گشایی نشده
خداخیرتون بده که بهش پرداختید.

دعوتید به "درامتدادصبح"با"به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل"
علی علی
سلام
به روزممم
با یه داستان دیگه
نظر یادت نره
بسم رب الشهدا
با سه کلیپ صوتی تصویری به روزم...
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با سلام و احترام

حضرت امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند:

خواص جامعه همواره بار سنگینی را بر حکومت تحمیل می کنند زیرا در روز گار

سختی یاریشان کمتر، دراجرای عدالت ازهمه ناراضی تر ، درخواسته هایشان

پافشار تر، در عطا و بخششها کم سپاس تر ، به هنگام منع خواسته ها ، دیر

عذر پذیر تر ، و در برابر مشکلات ، کم استقامت تر هستند.

همچنین فرموده اند:

نه مرگ آنقدر ترسناک است و نه زندگی آنقدر شیرین که آدمی پای برشرافت

خود گذارد

مدتی است برخی ازمسئولین کشور ،، خواسته یا ناخواسته با گفتار و اعمال

خود ، در حساس ترین زمان که مسلمین منطقه و جهان ،، درحال الگو برداری

از نظام مقدس اسلامی ایران می باشند فضای داخل کشور را به سوی تزلزل

و غبار آلود کردن می کشانند !!!! امیدواریم که همه مسئولین و ملت سر افراز

و همیشه درصحنه ، با گوش فرا دادن و اطاعت از فرامین رهبرمعظم انقلاب با

حفظ وحدت و اتحاد ، زمینه حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم


در روزهای نه چندان دور عید بزرگ مبعث را در پیش روی داریم که حقیر تصور

میکنم همه موظفیم گزارشی ازعمل کرد یک ساله خود را به ساحت مقدس

پیامبر اعظم(ص) ارئه دهیم تا ایشان درحقمان دعای خیر فرمایند بنابراین اگر

عملی خلاف دستورات ایشان انجام داده ایم !! تا قبل از فرارسیدن روز مبعث

توبه ای خالص را در نامه اعمال مان ثبت کنیم ، یاعلی(ع) مددی فرما
زهرا تنها با یک لشکر واویلا
مانده بین در و دیوار واویلا...
۰۱ تیر ۹۰ ، ۱۶:۴۰ مهدی امیری هراتی
با سلام
وبلاگ جالبی دارید

اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با نام "ذاکرین1441" لینک کنید و به من بگویید شما را با چه اسمی لینک کنم.

موفق باشید
سلام بر شما
ما همچنان امیدوارانه امید ظهور و درک ظهورت را داریم مولای من
بیا و به این بی عدالتی پایان بده پایانی شیرین
در پناه خدا
۰۵ تیر ۹۰ ، ۰۷:۳۷ بهنام خسروی
سلام
وبلاگ گروهی سایه بون با مطلبی پیرامون 6 تیر و سو قصد به جان حضرت آقا به روز است.
دلنوشته ای است.
از بچه های مسجد ابوذر هستیم.
نمی دونم چه جوری بگم که مداحی که گذاشتید رو وبلاگ چقدر قشنگه... خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم... نمی دونید ام پی تری اش را از کجا می شود گیر آورد؟
۰۷ تیر ۹۰ ، ۰۵:۲۲ یوسف رحیمی
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۹ تیر ۹۰ ، ۱۱:۳۳ عباس از نوع بی وفا
سلام
خیلی وقته پیداتون نیست
آفتاب مهتاب را هم که از لیست پیوندها حذف کرده اید!!!!
به هرحال موفق باشید
۱۱ تیر ۹۰ ، ۱۳:۳۹ تا وصال تو
زلال که باشی،سنگ های کف رودخانه ات را می بینند
بر میدارند و نشانه می روند،درست به سوی خودت...

به روزم
تشریف بیارید

سلام
بازم خسته نباشی
بازم مزاحم همیشگی با کلی زحمت

میشه این سه تا مطلبم رو نقد کنی یه نقد عمیق و زیبا تا بتونم ادامه بدم نوشتنم رو
1. ریزش ها و چرائی آن
2.نگاه درست به مشکلات کدام است؟
3.عقل چیست و چگونه است؟
4.چرائی نفرت

واقعا ممنون

یا علی

سلام
بر شما هم مبارک و انشااله زیارت کربلا نصیبتون
شما توی دیر آپ کردن زدید رو دست همه
التماس دعا
۱۳ تیر ۹۰ ، ۱۳:۰۴ تا وصال تو
میلاد حسین و سوم شعبان است

خورشید ولایت از افق تابان است

اى کشور جمهورى اسلام،حسین

داماد عزیز ملت ایران است
۱۳ تیر ۹۰ ، ۱۵:۱۱ ستارگان خاکی
هوالشهید

شهداء واسطه پیوند آسمان و زمین هستند، و جز از این طریق آنان راهی برای جلب عنایت خاصه حضرت حق وجود ندارد.
سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی

سلام باپست جدیدی باعنوان( سید از کربلا چه خبر؟ )به روزم منتظر حضور پر مهرتون هستم.
صلوات یادتون نره!!!!
اجرتون با شهدا
التماس دعا
بسم رب الحسین
با دو پست به روزم
صلوات
سلام
با مطلب جدید راجع به احمدی نژاد بروزم
نظر فراموش نشه
سلام وبلاگتون خیلی تاثیر گذار بود
اجرتون با امام زمان(عج).

به من هم سر بزنید خوشحال میشم.

پاسخ:
یاحق
۲۰ تیر ۹۰ ، ۰۶:۰۷ یوسف رحیمی
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۱ تیر ۹۰ ، ۱۸:۰۸ دختران باباعطا
سلام علیکم
ممنونم از حضورتون
مطلب بسیار زیبا و تأمل برانگیزی بود
فاطمی باشید و فاطمی بمانید
یاعلی
۱۷ دی ۹۱ ، ۰۰:۱۴ رنگ خدایی
سلام....
دوست داشتید از وب بنده هم دیدن فرمایید...
یا علی....

کلیک رنجه فرمایید...
ایشالا حضرت میان وانتقام مادرشون رومیگیرن
۲۸ دی ۹۱ ، ۰۰:۰۷ مرید مادر
استفاده کردم

شهادت حضرت سکینه (س)تسلیت.

بروزم
۳۰ دی ۹۱ ، ۱۵:۰۰ محسن کیانی نژاد
سلام
آقا خیلی قشنگ هست دس ماروهم بگیر
پاسخ:
سلام برادر
قدم رنجه فرمودید به این کلبه ویرانه مان
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۰۵:۲۱ مصطفی روحی
سلام با یه شعر جدید به روزم
ممنون میشم مطالعه بفرمایید
نظر فراموش نشه
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۱۷ مصطفی روحی
آخرین اظهارات شگفت آور خاتمی :
با " خاتم اصلاح طلبان " درباره همین موضوع بروزم ...
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۵۰ شهید محمد علی ریاحی
اجرکم عندالله
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۱۴ سرداران گمنام
خبرنامه
سلام بروزم با طرحی
سال تولید ملی؟
:داریم به روزهای آخر سال تولید ملی می رسیم، اما باز هم دریغ از یک حرکت اساسی…
http://www.sarbaz41.blogfa.com/
منتظر نظرات ارزشمندتون هستیم
سلام به ما هم سری بزنید
به روز هستیم همراه با تغییرات فراوان
جهت همکاری و تبادل لینک
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۲۳ سرداران گمنام
یک پوستر جنجالی
منتظر دیدگاه شما هستیم
http://www.sarbaz41.blogfa.com
گوش کن هفت آسمان درشور و حالی دیگرند/عرشیان و فرشیان نام * محمد *میبرند
سر بزنید آپم...
منم گدای فاطمه
۰۴ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۴۴ نرگس روزبهانی
باسلام
وقتی جستید به ما هم سر بزنید منتظر شنیدن نظرات شما وباقی دوستان هستیم

لبیک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.