بصیرت عاشورا

فرمانده ی دلم

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ

یادش بخیر 17 یا 18 دی ماه دو سال پیش بود که داخل مترو بودم. یه دفعه تب شعری ام گل کرد و چند بیت برای عشقم حضرت سیدعلی سرودم به سبک و قافیه ی شعری که خودشان سرودند. گفتم یه بار دیگه البته اینبار تو فضای بلاگ منتشرش کنم.هرچند که وزنش یه جاهایی مشکل داره و سعی هم نکردم که درستش کنم و این همان چیزی است که در عرض چند دقیقه سرودمش. اما به بزرگواری خودتان ببخشید. مهم اینه که از دل برون آمده است و انشاالله بر دل نشیند.

شعری تقدیم به حضرت سید علی(روحی له الفدا)

سرخوش ز علی  رهبر عرفانی خویشم

شوریده دل آن مه ایمانی خویشم

بعد از سفر روح خدا در شب غربت

دلبسته به دلدار خراسانی خویشم

سرباز شدم در ره دلداری دلدار

خرم دل و جان زین ره دلداری خویشم

یک چند پشیمان نشوم زین عمل خویش

عمریست پریشان ز پریشانی خویشم

گفتند که این قافله سر میرسد اما

من پشت سر رهبر طوفانی خویشم

تا کور شود چشم عدو و سر فتنه

جان میدهم و شاد ز جانبازی خویشم

آخر تو دهی پرچم اسلام به صاحب

تا روز فرج یار علمدار خراسانی خویشم

اللهم احفظ امامنا الخامنه ای

۹۲/۰۴/۱۱
مصطفی گرجی

لبیک  (۲۸)

۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ دختر آسمان
دلبسته به دلدار خراسانی خویشم....
فوق العاده بود...
از شما چه پنهان ناجور به دل نشست...
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای بالقرآن...
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۸:۲۸ رحیم ستاری
سلام علیک
خداقوت
وبلاگ خوب بامطالب عالی دارین موفق وموئدباشید
من مست شراب دل روحانی خویشم
مجنون علی رهبر عرفانی خویشم
هرچندحیا میکنم از دلبر دلها
دلبسته به دلدار خراسانی خویشم...

بسیی ب دلمان نشست..ممنون
پاسخ:
این هم زیبا بود و البته زیباتر
زمان بادیست که می وزد ، هم هست و هم نیست .آنان که ریشه در خاک استوار دارند از

طوفان هراسی نیست .جنگ می آمد تا مردان مرد را بیازماید .جنگ آمده بود تا از خرمشهر

دروازه ای به کربلا باز شود.

یک روز شهر در دست دشمن افتاد و روزی دیگر آزاد شد .پندار ما این است که ما مانده ایم و

شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند.
سلام خیلییی زیبا بود واقعا قشنگ بود افرین ..البته یادتون باشه از اقامون تقلید کردین هاااا... همیشه او از جلوتر است
پاسخ:
سلام
خودم گفته بودم که به سبک آقا گفتم
حدیث روز : دانش را پیش از مرگ دانشمندان بنویسید، زیرا با مرگ دانشمندان، دانش (آنان) نیز از بین میرود: پیامبر اکرم (ص) - منزالعمّال 10 / 144

سلام..
در کمال افتخار شما به جمع پیوند های غریبانۀ ما پیوستید ...
در صورت تمایل ما را تحت عنوان "غربت" لینک نموده و از مطالب ما دیدن نمایید.

منتظر دیدگان گرمتان هستیم ...
یاعلی
سلام خدا قوت اگر مایل بودین تبادل لینک کنیم البته ما که به پای شما نمی رسیم

یا حق
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۱ سیدامیرولایی
احسنتم بسیار زیبا بود
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۱ مصطفی روحی
سلام علیکم اخوی
بسیار عالی بود ...
به امید بهره مندی از اشعار دیگر شما
پاسخ:
سلام
البته به اشعار شما نمیرسه
سلام
خیلی زیبا بود
وب خوبی دارید.
موفق باشید.
تا روز فرج یار علمدار خراسانی خویشم
عالی بود
یاعلی
دری را گشوده اند به وسعت دامنه اجابت!
سفره ای را گسترده اند به بی کرانگی یک دعوت عاشقانه.

سلامی را منتظر نشسته اند به نیازمندی یک بنده؛
یک عبد ضعیف؛ یک عاشقِ مسکین؛ یک من و یک توِ محتاج!

رخصت داده اند به نجیبانه ترین نگاه معصومی
که پناهی جز این آستان غنی نیافته است!

رمضان، صفحه لاهوتی ملاقات است؛
صفحه ای که در دفتر زندگی بندگان، سالی، یک ماه گشوده می ماند.

صفحه ای که در متن آن، عطش بندگی حاکمیت دارد
و اوج پادشاهی را ساجدانه ترین استغاثه می داند.

رمضان، ماه بلوغ انسان در پیکره معرفت است و معرفت،
همان کلید مقدسی است که ورود به حریم رمضان را اذن می دهد.

هرچه داریم از خداست و هرچه توان داریم برای خدا باید خرج کنیم.

با ادب خاص خود وارد این مهمانی بی مانند بشویم . . .

سلام
به مهمونی خدا خوش اومدین
ما را هم دعا ....
یا علی
پاسخ:
ماه خدا بر شما هم مبارک
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۴ سیدامیرولایی
کاش در این رمضان لایق دیدار شوم/سحری با نظر لطف تو بیدار شوم/کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان/تا که همسفره تو لحظه افطار شوم..
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۵ محرم نینوا
تا هست بسیج و حضرت خامنه ای
ای پیر جماران علمت بردوش است
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۰ صادق صداقت
سلام اخوی
از کی شعر می گی نگفته بودی
یاعلی
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۸ دختر آسمان
امام صادق فرمود:وقتی بنده ای در صبح گناه میکند،تاشب ثبت نمیشود...و اگر در این مدت از خداوند طلب آمرزش کند،گناهش نوشته نخواهد شد. (اصول کافی)
سلام.به روزم.قلم رنجه کنید لطفا
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۳ محمد حسین عباسی
سلام
بسیار زیبا بود.
اگر مایلید تبادل لینک کنیم.
بسیار بسیار دعا کنید.
یاعلی(ع)
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۹ سیدامیر ولایی
میلاد امام حسن مبارک
با دل پاره ای در خدمتم
سلام بزرگوار
از مطلب شما استفاده کردیم
+ بروزیم با یک مطلب از امام خامنه ای
* منتظر نظراتون *
سلام دوست گرامی اگه میشه مارو با این آدرس لینک شد azande.blog.ir
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۲۵ سجاد قاسمی
سلام شعر عالی و قشنگ بود اما برا شما کجا و برا آقا کجا !! :)

دوست گرامی به ما هم سری بزنید
پاسخ:
سلام
ممنون
بله همینطور است. شعر آقا کجا و شعر ما کجا
هزار مرتبه کردم فرار و دیدم باز

تو از کَرَم به من آغوش خویش کردی باز

به لطف و رحمت و عفو و کرامتت نازم

که می‌کشی تو ز عبد فراری خود ناز
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
اللهم احفظنا ...
۲۰ آذر ۹۲ ، ۲۱:۱۳ سید گمنام
بیـراهـه شـرم می کنـد از رخ نمـودن
وقتی که "ره بر" تو باشـی..
۲۳ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۸ نقی رحمت زاده
سلام.نمیدونستم داداشم انقدرطبع شعریش بالاست!!!!
خیلی حال کردم.سعی کن ادامه بدی باهمین موضوع
(الهم احفظ امامنا خامنه ای)
سلام و عرض ادب و احترام
شعرتون بسیار زیباست..خدا قوت..
با افتخار لینک شدید در صورت تمایل ما را با نام طلایه دار قلب ها لینک کنید

التماس دعا
یا زهرا
شعرم میگی پس؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعضی اوقات
سلام.خیلی عالی بود.

لبیک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.